Susisiekite:+370 682 04439 kaunas@sportturas.lt
0
Atgal
Pradžia  / Naujienos

Naujienos

Kokį masažo kamuoliuką pasirinkti?

Masažo kamuoliukai yra kilę iš senovės, nes daugelis senovės kultūrų masažuodami naudojo lygius kaitintus ar atšaldytus akmenis. Įsivaizduokite du lygius šiltus upės akmenis, kuriuos ant jūsų nugaros padėjo kaimo šamanas. Tad galima daryti prielaidą, kad masažo kamuoliuko naudojimo metodika yra tūkstančių metų senumo, todėl tai yra patikima ir efektyvi priemonė raumenų mankštai. Tačiau šiandien, jei jūs perkate masažo kamuoliukus, tai yra daug sudėtingiau, nes jie būna įvairaus dydžio ir formos. Perskaičius šį vadovą turėtų pasidaryti viskas aiškiau.

Plačiau
Kaip išsirinkti geriausią krepšinio kamuolį?

Renkantis kamuolį, patariame atkreipti dėmesį į tris dalykus: kamuolio paviršiaus rūšį,  naudojimo dažnumas ir naudojimo vietą. Yra daugybė krepšinio kamuolio dizaino variantų, iš kurių galite pasirinkti. Žemiau pateikiame Jums patarimus, kurie padės išsirinkti tinakmą krepšinio kamuolį.

Plačiau
Pratimų kilimėliai - kuris tipas Jums tinka?

Nesvarbu, ar esate patyręs jogistas, ar rato treniruotės gerbėjas, ten yra naudojamas mankštos kilimėlis. Nors tai yra universalus treniruočių inventorius, tačiau ne kiekvienas kilimėlis tinka kiekvienai mankštai. Šis pratimų kilimėlių pirkimo vadovas suteiks Jums įvairių tipų kilimėlių apžvalgą ir, tikimės, leis išsirinkti  idealų  kilimėlį.

Plačiau
5 žiemos laisvalaikio užsiėmimai, kurie sudegina daug kalorijų

Atėjus žiemos orams, kai kurie iš Jūsų gali pagalvoti, kad Jūsų treniruotės yra baigtos. Lauke šalta, o po ilgos dienos darbe viskas, ką jaučiate, grįžę namo, tai norą sėdėti priešais židinį.

Užuot priversti save sportuoti sporto salėje ir užsiimti aktyvia veikla, apsvarstykite galimybę treniruotis lauke. Eidami į lauką, Jūs gausite didelę fizinę naudą. Jūsų treniruotė dar bus pranašesnė ir įdomesnė, o šaltoje temperatūroje sudeginsite daugiau kalorijų! Taigi pateikiame keletą žiemos užsiėmimų, kurie gerina širdies ir kraujagyslių sistemos veiklą, plaučių, centrinės nervų sistemos veiklą bei padeda sudeginti daug kalorijų:

Plačiau
Kaip savarankiškai mokytis bokso pradedančiajam?

Kaip savarankiškai mokytis bokso pradedančiajam?

Norėdami užsiimti bokso sporto šaka, turėtumė nusiteikti, jog tam prireiks daug pastangų, disciplinos ir pasitikėjimo savimi. Jei rimtai svarstote apie boksą, kaip karjerą, o ne sportą dėl savęs, tuomet turėtumėte įstoti į bokso klubą ir susirasti trenerį. Tačiau pradedantiesiems galima treniruotis ir patiems, kai sportuojama dėl savęs. Norint profesionaliai užsiimti boksu, rekomenduojama treniruotis 3-5 valandas, 3-5 kartus per savaitę.

Plačiau
Namų sporto salės kūrimo vadovas

Pasistatykite geriausią sporto salę namuose

Skaitymo laikas: 5 minutės

Ką jums reiškia sportas namuose?

Nors kai kurie galbūt norėtų treniruotis viešajame sporto klube, kad atsiribotų nuo kitų gyvenimo aspektų, nemažai žmonių nusprendžia investuoti į namų sporto salę.

Nieko nėra patogesnio, kai gali pakilti tiesiai nuo pietų stalo į asmeninę sporto erdvę. Norėdami pradėti, galbūt norėsite sudaryti sau treniruočių planą tikslui pasiekti ir nustatyti kokios įrangos jums reikia norint tai padaryti? Atsakymai į šį klausimą apibūdins jūsų tolesnius veiksmus.

Plačiau
Volelio privalumai - kodėl turėtumėte išbandyti šį populiarų savimasažo metodą

Tikriausiai jau praėjote pro volelį sporto salėje ar sporto įrangos parduotuvėje ir susimąstėte: „Kas gi čia per putplasčio rastas?“. Jums bus atleista už tai, kad iškart nepripažįstate putplasčio volelio, nes daugelis žmonių jo iškart nepripažįsta kol nepajautė jo naudos savo "kailiu". Būtina paminėti, kad volelis turi keletą nuostabių privalumų, kurie yra susiję su raumenų terapija.

Plačiau
Kaip išsirinkti irklentę?

Irklenčių sportas, dar kitaip vadinamas SUP (angl. Stand Up Paddleboarding) tampa vis populiaresnis visame pasaulyje. Tai ne tik treniruotė visiems kūno raumenims, bet ir puikus laisvalaikio praleidimo būdas gamtoje. Norint išbandytį irklenčių sportą daugeliui iškyla klausimas kaip išsirinkti irklentę. Todėl pateikiame Jums patarimus, kurie padės lengviau išsirinkti irklentę. Visas irklentes rasite paspaudę čia.

Plačiau
Ką svarbu žinoti perkant stalo teniso stalą?

Stalo tenisas – sportas tinkantis tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems profesionalams. Tai populiarus žaidimas, žaidžiamas dviejų arba keturių žmonių su raketėmis ir kamuoliukais.

Jei nusprendėte įsigyti naują teniso stalą kviečiame paskaityti mūsų patarimus, kurie tikėkimės padės išsirinkti Jums reikalingą stalą. Renkantis teniso stalą patariame atkreipti dėmesį į keletą techninių parametrų: stalviršis, rėmas, suskleidimo sistema bei būdas.

Plačiau
Aitvarai - turiningam laisvalaikiui!

Aitvaras – lengvas, nuo žemės virve valdomas skraidantis aparatas. Manoma, kad aitvarus sukūrė kinai prieš 2800 metų. Jie buvo sudaryti iš tvirto šilko pluošto ir bambukinio karkaso. Šiomis dienomis aitvarai yra tokie mėgstami, kad daugelis net neįsivaizduoja vasaros be gaivaus vėjo ir po dangų skraidančių aitvarų. Stebėti aitvarus arba juos pačius leisti mėgsta ne tik vaikai, bet ir suaugusieji.

Plačiau
KĄ REIKIA TURĖTI RUOŠIANTIS BAIDARIŲ ŽYGIUI?

Baidarių žygiai – viena iš populiariausių pramogų šiltuoju metų laiku. Baidares jau seniai pamėgusios draugų, šeimos ar bendradarbių kompanijos. Tai puikus pasirinkimas aktyviam vasaros savaitgaliui, komandos formavimui. Patyrę baidarininkai jau žino, ką reikia turėti ruošiantis plaukti baidarėmis, o ką geriau palikti ant namuose, tačiau šis klausimas yra aktualus plauksiantiems pirmą kartą. Dalinamės patarimais, kad baidarių žygis atmintyje paliktų tik smagius prisiminimus.

Plačiau
Kokią naudą teikia pasipriešinimo gumos ir kaip išsirinkti sau tinkamiausią variantą?

Elastinės gumos (kitaip dar vadinamos pasipriešinimo ar mankštos gumomis) puikiai pasitarnaus atliekant mankštą namuose, siekiant profilaktiškai ar gerai fizinei būklei palaikyti. Taip pat jos tinkamos reabilitacijai, įvairių pažeidimų atvejais. Nors pasipriešinimo gumos neatrodo galingai, tačiau jų teikiama nauda išties didžiulė.

Kokią naudą teikia pasipriešinimo gumos?

Kaip išsirinkti sau tinkamiausią pasipriešinimo gumą?

Plačiau
Kaip išsirinkti kuprinę?

Sportuojantiems, keliaujantiems ir aktyviai laiką leidžiantiems asmenims, dažnai iškyla dilema, kur susidėti daiktus, pavyzdžiui, sportinę aprangą, sportbačius, gertuvę, priešpiečius ar kitus daiktus, kurių gali prireikti pasivaikščiojimo, pikniko, sporto ar net kelionės metu. Juk reikia talpios, patogios ir  išvaizdžios kuprinės.

Plačiau
6 dalykai į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį renkantis riedlentę

Esant  tiek daug įvairiausių pasirinkimų rinkoje, naujos riedlentės pirkimas tai nelengva užduotis, ypatingai jeigu esi pradedantysis riedlentininkas. Todėl siūlome atkreipti dėmesį į  Kainą. Kaina visada yra svarbus veiksnys, lemiantis žmogaus apsisprendimą. Dažniausiai internetinėse svetainėse riedlentes galima įsigyti žemesne kaina nei perkant vietinėse originaliose parduotuvėse, bet tai nereiškia, kad tai yra protingesnis sprendimas. Apsilankę riedlenčių parduotuvėje, galėsite detaliai apžiūrėti lentą. Tikėtina, kad galite pakeisti savo nuomonę apie produktą, kuris internetinio katalogo paveikslėlyje atrodė toks patrauklus. Būkite atsargūs rinkdamiesi riedlentes iš prekybos centrų, nes paprastai jų pasiūloje ne itin aukštos kokybės lentos. Jeigu esate susirūpinę savo ar vaiko saugumu, jaudinatės, kad galite susižeisti, tuomet žinokite, kad prastesnės kokybės riedlentės gali kelti pavojų saugai, nes jomis kur kas sunkiau važiuoti.

Plačiau
Pasivažinėjimas paspirtuku - puiki aktyvaus laisvalaikio praleidimo forma

Vasara, tai metų laikas, kai norisi kuo daugiau laiko su savo vaiku praleisti lauke. Vaikams nieko nėra smagiau, nei kartu sportuoti ar užsiimti kita bendra veikla kartu su savo tėveliais. Todėl, kaip puikų aktyvaus laisvalaikio praleidimo būdą UAB “Sportturas” Jums rekomenduoja pasivažinėjimą su paspirtuku. Šią pramogą mėgsta ne tik vaikai, bet ir suaugusieji.

Į ką svarbu atkreipti dėmesį renkantis paspirtuką vaikui ar sau?

Plačiau
Kaip tinkamai išsirinkti riedučius?

Atšilus orams, vis daugiau žmonių renkasi aktyvų laisvalaikio praleidimo būdą. Puiki fizinio aktyvumo forma yra pasivažinėjimas riedučiais.  Kokią naudą gauname važinėdami riedučiais? Visų pirma puikiai lavinami kojų, sėdmenų, apatiniai nugaros, rankų bei pečių raumenys, gerinama koordinacija ir pusiausvyra. Reguliariai važinėjant riedučiais didinamas sanarių mobilumas, stiprinama širdies kraujagyslių sistema.

Plačiau
Bėgimo takelis

Bėgimo takelis tampa vienu populiariausių treniruoklių tarp sportininkų. Tai visai nestebina, nes Lietuvos orai yra labai permainingi, be to, mūsų žiemos itin šaltos, tad daug kas atsisako bėgiojimo lauke tokiu oru. Na, o kadangi bėgiojimas mūsų sveikatai yra itin naudinga fizinė veikla, dažnai sportuojantys asmenys vietoj bėgiojimo kieme renkasi bėgiojimą ant bėgtakio. Taip yra todėl, kad bėgant ant bėgimo takelio, ši veikla yra įmanoma bet kokiu oru. Ir vis tik, visai nesvarbu, Jūs bėgate lauke ar bėgate patalpoje, yra keletas taisyklių, kurias būtina žinoti, norint tinkamai sportuoti ir nepatirti traumų.

Plačiau
Elipsinis treniruoklis - kodėl verta įsigyti ?

Kas yra elipsinis treniruoklis ir kodėl mes jį liaupsiname? Tai kardio treniruotėms skirtas treniruoklis, padedantis treniruoti ir viršutinę, ir apatinę kūno dalis.  Itin dažnai, žmonės elipsinį treniruoklį iškeičia į elipsinį treniruoklį, nes elipsinis treniruoklis sukelia mažiau spaudimo sąnariams ir treniruoja apatinės kūno dalies raumenis (blauzdų, sėdmenų, priekinės šlaunų dalies raumenis), taip pat krūtinės raumenis, pečius bei rankas. Be to, elipsinis treniruoklis treniruoja kraujagyslių bei širdies veiklą.

Plačiau