Susisiekite:+370 682 04439 kaunas@sportturas.lt
0
Atgal
Pradžia  / Sporto prekės  / Sportininkų įvertinimas  / Judesių įvertinimas
prekių katalogas
Atgal
Prekė 1 Iš 1

Lankstumo įvertinimo dėžė Sit&Reach unit

Prekės kodas: 08-060103
Pristatymo terminas: 2-3 d.d.
265.00 €
į krepšelį
Klausk apie prekę

Užklausa sėkmingai išsiųsta

Klausk apie prekę!
Siųsti
detalus aprašymas
detalus aprašymas

Dėžė, skirta įvertinti lankstumą. Paprasta naudoti: testuojamasis atsisėda prieš dėžę tiesiomis kojomis, priglaudžia prie jos pėdas ir padeda rankas ant dėžės viršaus esančios skalės. Testo metu reikia lenktis į priekį ir siekti kaip įmanoma toliau. 

 

"Sit and reach" yra paprastas apatinės nugaros ir kojos lankstumo matavimas

Sėdi ir pasiekiami testai yra labiausiai paplitęs būdas mesti nugarą ir nugarą .

Kadangi įtampa nugaroje ir kojose yra dažnai susijusi su raumenų skausmu ir standumu, šis testas gali padėti nustatyti asmens riziką ateityje patirti skausmą ir sužalojimą. Priemonių fiziologams ir fitneso treniruokliams dešimtmečius naudojo pradinį lankstumą, prieš prasidedant pratimų programai, ir pasikartoja po kelių savaičių, kad nustatytų pažangą.

Kadangi tai buvo maždaug taip ilgai, ji turi gana didelę visų amžiaus grupių ir lyčių rezultatų duomenų bazę. Dėl šios priežasties žmonės ir toliau ją naudoja palygindami asmens lankstumą su vidutiniu rezultatu pagal jų lytį ir amžiaus grupę.

Sėdi ir pasiekiami testai turi kritikų, kurie mano, kad tai nėra naudingas funkcionalumo ar "realaus gyvenimo" lankstumo įvertinimas, ir aš linkęs sutikti. Kaip dažnai mes turime sėdėti ant grindų kojomis tiesiai priešais mus ir pasiekti pirštų? Aš manau, ne dažnai. Kita vertus, kaip dažnai mes turime pasinerti ir pasiimti kažką (golfo žaidėjai, teniso žaidėjai, beisbolas), įlipti į tvirtą padėtį (slidinėti ar važiuoti dviračiu), ar netgi įveikti kažką (futbolą)? Tai tikro gyvenimo pavyzdžiai, kai reikalingas geras nugaros ir kaklo skersmens lankstumas. Tačiau sėdėdamasis ir pasieksite, gerai nesunku matuoti.

Šiuo metu rengiami nauji lankstumo įvertinimai, o daugelis instruktorių ir terapeutų naudoja savo versijas su klientais.

Tačiau tol, kol daugiau specializuotų lankstumo testų nepasileidžia, sėdėjimas ir pasiekiamumas gali padėti stebėti lankstumo pokyčius laikui bėgant. Kai naudojamas tam tikslui, tai gali būti naudingas bendrojo lankstumo bandymo įrankis.

Kaip atlikti "Sit" ir "Reach" testą

 

  • Jums reikės specialios sėdynės ir pasieksite bandymų dėžutę.
  • Palyginkite "Sit and Reach" testų dėžės kainas
  • Taip pat galite sukurti savo bandymų dėžę, surandami tvirtą dėžutę apie 30 cm aukščio. Uždėkite metro dangtelį dėžutės viršuje, kad 26 cm ilgio linijinis dangtis būtų virš bandymo objekto priekinio krašto. 26 cm ženklas turi būti dėžutės krašte.
  • Nuimkite batus ir sėdėkite ant grindų, kojos, ištemptos priešais jus tiesiai keliais ir kojos, lygios prieš bandymo dėžutės priekinį galą.
  • Lėtai, pastoviai judant, palenkite klubą, laikykite kelius tiesiai ir nuleiskite ranką iki valdiklio kiek įmanoma.
  • Išplėsk kiek įmanoma, įrašykite rezultatą cm, pailsėkite ir kartokite tris kartus.
  • Jūsų rezultatų vidurkis jūsų galutiniam rezultatui.

 

Kokie yra jūsų sėdėjimo ir pasiekiamumo testų rezultatai

"Sit-and-reach" rezultatai lygina jūsų lankstumą per tam tikrą laiką, taip pat palygina jūsų balą su normomis ar vidurkiais pagal lytį ir amžių. Tinkamas lankstumas, leidžiantis pasiekti pirštus, išlaikant kojas tiesiai. Jei negalite pasiekti pirštų (26 cm žymeklis valdikliu), jūsų lankstumas yra mažesnis nei rekomenduojama.
"Sit and Reach" testų rezultatai

Suaugę vyrai - rezultatai centimetrais (cm)

 

  • Virš 34 = Puikiai
  • 28 iki 34 = Virš vidutinio
  • Nuo 23 iki 27 = vidurkis
  • Nuo 16 iki 22 = žemiau vidurkio
  • Žemiau 16 = prastas

 

Suaugę moterys - rezultatai centimetrais (cm)

 

  • Virš 37 = Puikiai
  • Nuo 33 iki 36 = virš vidurkio
  • Nuo 29 iki 32 = vidurkis
  • Nuo 23 iki 28 = žemiau vidurkio
  • Žemiau 23 = prastas